maandag 21 maart 2011

Dank je wel facteur!

Via blog volume 12 toch ook maar eens gaan rondstruinen op http://www.amazon.com/ en inderdaad je kan best wat op de kop tikken (een CD voor 6 euro). Dinsdag besteld en vrijdag in de brievenbus. Helemaal niet slecht!


Band of Horses - Cease to begin

Iron and Wine - The Shepard's Dog

Voor boeken (Engelstalige that is) snuister ik graag rond op The Book Depository. Vooral veel keus in pockets, hetgeen het meesleuren op de trein een stuk gemakkelijker maakt.


Band of Horses - Cease to begin - No One's Gonna Love You




Iron and Wine - The Shepard's Dog - Boy With a Coin


6 opmerkingen:

  1. Ik loop momenteel met De correcties te pendelen ... 700 en iets blz. maar zooo goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Respect! (diepe buiging)
    Moedig om die kilo's elke dag mee te zeulen! Het is toch geen kwestie van kiezen tussen boterhammetjes of het boek?
    Ik ken het boek niet maar ik zoek een rond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er bestaan zo van die hele dunne en lichte zakjes die boeken meezeulen net iets aangenamer maken ;) dus de bokes gaan mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet eerst een stukje met de fiets dus moet alles (laptop, lunchpakket, leesvoer en dergelijke) in één (ortlieb wegens waterdicht) fietstas kunnen! En dat valt met 700 bladzijden tegen denk ik. Dan soms maar twee boeken tegelijkertijd, een pocket voor onderweg en hardcover voor 's avonds.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb onlangs ook The corrections uitgelezen, in paperback besteld bij the bookdepository (natuurlijk), het is een kloefer maar het leest zo snel weg dat ik het er graag voor over had

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Patricia: ik heb hier de laatste tijd alleen maar positieve commentaar over dat boek gehoord. Het staat bij deze op de "to read" lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen