zondag 27 maart 2011

Even de tijd uit het oog verloren

Vier weken geleden had mijn polshorloge na 12 jaar trouwe dienst de geest gegeven. Wegens druk, druk, druk (kent u iets anders) was het er nog niet van gekomen om een verse te gaan zoeken.

Het was dus eigenlijk constant van: "Euch, hoe laat is het?" of, "kan je mij het uur zeggen aub?"

Het moet blijkbaar op mijn echtgenotes zenuwen gewerkt hebben want gisteren moest en zou ik een nieuw wijzerding gaan halen.
Ziehier de vangst:


Ik kan u bij deze vertellen dat het exact 9 minuten over 10 is.

4 opmerkingen:

  1. Na de vele terrasjes van vorige week 100% zomertijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oude tijd of nieuwe tijd? ;-)

    De mijne heeft het 6 jaar geleden begeven en ik mis hem niet eigenlijk. Of was de batterij plat...?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Elke: ik dacht ook eerst dat het de batterij was, maar bij nader inzicht bleek het wijzerding volledig de geest gegeven te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen