dinsdag 12 juli 2011

Catch Of The Day

Eindelijk nog eens tijd gevonden voor een postje. Nu mag ik niet klagen want de voorbije dagen waren rijkelijk gevuld, maar wel degelijk met leuke dingen als daar zijn een avondje Rivierenhof, een nachtje Antwerpen en als toemaatje een weekendje Cactusfestival.

Met de vakantie in het verschiet (nog een drietal dagen werken) en dus eindelijk wat vrije tijd in het vooruitzicht, werd het hoog tijd om nog wat CD's van het verlanglijstje te schrappen.

William Fitzsimmons - Gold In The Shadow
Josh T. Pearson - Last Of The Country Gentlemen
Jonathan Jeremiah - A Solitary Man
Fleet Foxes - Helpnessness Blues

Luisterplezier verzekerd voor onderweg. Al zal ik dat volgens democratisch principe moeten delen met Justin Bieber (helaas de dochter vindt hem gewééééééééééldig en een schatje, begot) en Kapitein Winokio (is van de wereld of danst of zingt of wat dan ook alnaargelang de goesting van de zoon op dat moment). De reisregels stellen dat er om beurten door een lid van de familie een CD gekozen mag worden. En neen Justin Bieber went niet. Echt NIET!



Via Amazon toch wel een stuk goedkoper dan de FNAC. En het blijft steeds leuk om dan 's morgens het pak uit de brievenbus (jawel, half uit de brievenbus, dankuwel fakteur) te zien steken. Ongeveer een drie dagen na bestellen is het pakje aan huis geleverd. Ik ben nu wel eens benieuwd naar de vijfde CD die via een praticulier op Amazon werd besteld, dat duurt toch beduidend langer.

 William Fitzsimmons - The Sparrow and the Crow

6 opmerkingen:

  1. Antwerpen kan niet elke dag, Storm..., bloggen wel ! De keuze is dus vlug gemaakt...
    't Amusement op reis !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best of both worlds daar! Rivierenhof + Cactus. Yep, vandaag heb ik ook via amazon vanalles besteld. Het ding zei dat ik mijn spul tussen 15 en 18 juli mag verwachten. Benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar je moet toch altijd verzendingskosten betalen, komt het dan niet duurder uit dan gewoon even de fnac binnen te lopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Amusement, William Fitzsimmons vind ik een heel goede keuze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie aankopen!

    Ikzelf koop af en toe cd's via Cosmox of Ebay. Over beiden ben ik zeer tevreden. Alhoewel, op de website van Cosmox heb ik al vaak een levertijd zijn staan die achteraf niet haalbaar bleek. Niet dat ik ongeduldig ben maar ik vind het niet kunnen dat het een week of meer duurt terwijl er aanvankelijk beloofd werd dat je cd de volgende werkdag al in je brievenbus zou zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Binnenstebuiten: bedankt voor de tip! De timing van amazon is tot nu steeds heel correct geweest.

    BeantwoordenVerwijderen