maandag 24 oktober 2011

G 1000! Here i come!

Laatstleden kreeg ik een telefoontje met de vraag of ik wou meedoen. Aan de G1000. Of het burgermanifest van onder andere David Van Reybrouck (uweetwel van Congo). Ok, ok, Francesca Vanthielen loopt daar ook rond maar eigenlijk ben ik niet zo aan dat mens ondanks haar knappe benen.

Hell Yeah of ik wou meedoen.

Zijn we voor democratie of niet? Het is niet dat we de laatste tijd nog fier kunnen zijn op onze gezagsdragers. Het is al wel even geleden dat we onze politici nog "goed bezig" wisten toe te roepen op zondagmorgen tijdens "De Zevende Dag".

Even zin mijn gal te gaan spuien?
Tzalwelzijn!
Even zin om een aantal oplossingen te gaan aanbieden? Tzalnognietmindervantzalwelzijn!


Na het telefoontje kreeg ik 's anderendaag een vriendelijke dame aan de lijn. Met de vraag eens af te spreken om een aantal practische zaken te regelen. Zo gezegd en zo gedaan. Leuke bonus; de vriendelijke dame in kwestie bleek de mama van de Congoschrijver te zijn.

Dus op 11 november zal ik mijn eigen democratische zelve naar Tour & Taxis begeven om mijn democratisch burgerrecht te gaan claimen.

Of ben ik nu zo naïef om te geloven dat we de politieke pummels nog gaan overtuigen om naar ons te luisteren.

Wordt vervolgd!

7 opmerkingen:

  1. Ik vrees dat er toch enige naïviteit inzit maar hey, wie niet waagt niet wint! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'k Ben benieuwd, Storm...
    Lie(f)s.
    @Vorige reactie is foetsjie...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had geen zin om naar Brussel te gaan dus heb ik het niet gedaan. Ook omdat ik vrees dat het weinig zin heeft, maar hey : laat je maar eens goed gaan ! You never know, hé. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vroeg me af hoe ze aan die 1000 geraken. Ze bellen lukraak mensen op of wat?
    Ben wel heel nieuwsgierig naar het verloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super dat je dat doet Storm! ga ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen