zondag 17 april 2011

Druk druk druk ....

Pffft! De eerste vakantieweek is alweer voorbij gevlogen! Ik heb er nog niet veel van gemerkt, van dat vakantiegedeelte dan wel! En van dat mooie terasjesweer ook niet, van dat terrasjesgedeelte dan wel!
Grmmbl!
Ik heb nog niet veel kunnen uitsteken met de gasten ook begot! Welgeteld één namiddag gaan fietsen, wel met aansluitend terras en ijsjes en Leffe. Niet gecombineerd die ijsjes en Leffe welteverstaan, ijsjes voor de kroost en Leffe voor mij. We hebben nog eens het "Dinomuseum" te Brussel vereerd met een bezoek. Al was dat deels voor een opdracht voor de dame des huizes.

(Het Museum voor Natuurwetenschappen verbonden aan het Koninklijk Belgisch Instituut voor Natuurwetenschappen, that is, maar zeg nu zelf dinomuseum bekt toch wel een stuk vlotter)
Voor de rest was het al werkengedoe wat de klok sloeg!

© Erwin Suvaal - Carnet

Druk, druk, druk op het werk en daarbuiten! Vele dagen op het werk gesleten (als je gemiddeld 2-3 dagen per week werkt, dan ben je niet veel gewoon natuurlijk) en de andere dagen stond er thuis of elders wel altijd iets op de kalender (of zou ik niet beter werkschema zeggen?). Zo ook dit weekend nog eens werken en daarnaast nog allerhande opdrachten. Ook morgen en dinsdag nog een aantal opdrachten. Woensdag en donderdag nog eens werken en dan ...

Wel dan begint de Paasvakantie! Zowel wat betreft het Paas als het vakantiegedeelte dan wel! Later volgt nog wat meer over dat vakantiegedeelte maar nu maar weer even verder werken!

1 opmerking:

  1. Ik heb lopen stressen tot vandaag: superdruk op het werk en dit weekend moest alles klaar zijn voor de vrienden die mij kwamen helpen in mijn huis. Nu nog twee daagjes verlof en dan weer aan het werk. Waar het wel even rustiger zal zijn, hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen