woensdag 8 juni 2011

Damn, elke keer heb ik het vlaggen!

Je denkt dan eens vooruitziend te zijn. Je hebt de zondag op een terrasje samen een week menu opgesteld voor ganse week. Let wel, samen met wie welke dag wat gaat halen naar de winkel. Kwestie van goede voornemens naar een betere organisatie van de familie klepkes hier kan dat tellen. Gedaan  dus met die dagelijkse gezinschaos. Stel u dat eens voor! Allemaal rustig. Gedaan met rush rush. Woehoe! Allemaal zen dus.

Nog beter: je hebt dan die eerste dag van de week wat vroeger gedaan met werken. Wel, laat ons er dan nog een schepje bovenop doen en maar eens naar de winkel gaan en de shoppinlist voor de ganse week af te werken. Glunder! Glunder! Wat ben je goed bezig! Mindfulness is nu echt wel binnen handbereik!




Maar lap! Mijn echtgenote heeft het me al zo vaak gezegd! Nooit de producten vooraan in de rij nemen. Altijd achteraan! Die hebben een langere versheidsdatum!

Grmmbl! En elke keer, en echt wel elke keer ben ik het vergeten en heb ik iets mee dat 's anderdaags vervalt. Het was dus spaghetti bolognaise zonder geraspte kaas!

Ik ga nooit een goed shopper worden!

3 opmerkingen:

  1. Sssttttt... Storm, nooit laten zien dat je de 'vers.ste' producten achteraan uit de rij neemt...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geraspte kaas die een weekje over tijd is, is best nog wel te eten hoor. Zolang er geen schimmel op staat..

    En zoals Lies hierboven zei: niet laten merken dat je het achterste uit het rek haalt, want dan worden de winkel-mensen boos :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei! Worden ze boos als je dat doet? Ik was nochtans van plan om van nu af aan steeds achteraan te nemen!

    Er stond een groen laagje op! Dus toch maar niet meer opgegeten!

    BeantwoordenVerwijderen